Breakfastclub med Marknadsföreningen

25 January
07:4509:15

It’s time for 2019’s first Breakfastclub together with Marknadsföreningen Umeå!

This lecture will be held in swedish.

“Vad avgör om de kommer att gilla dig, lita på dig eller köpa av dig?”

Sällan har vi stenkoll på exakt vilka signaler vi sänder. Ändå är det just det som avgör om vi får jobbet, om kunden kommer köpa och om den första dejten leder till (minst) en till. Frågorna är många: Vad är det som gör att vi gillar och känner förtroende för vissa personer? Varför väljer vi ett varumärke och inte ett annat? Hur kan en organisation skapa förtroende och engagemang?

Angela Ahola, doktor i psykologi, vet vad det är som styr våra val och beslut, ger oss inflytande och förutsättningar att påverka andra. En humor- och energifylld inspirationsföreläsning med många aha-upplevelser om några av våra viktigaste framgångsprinciper. En föreläsning baserad på neuropsykologi och socialpsykologi. Det sammanflätat med dagens kommunikationstrender,sociala mediabeteende och köpbeteendeforskning. Det är dags att ta fram en
framtidsorganisation – ta första steget.

Gratis för alla HHUS medlemmar, med frukost inkluderat! Fyll in formuläret för att få din plats på denna medryckande föreläsning. Det finns endast 20 platser så anmäl dig via länken redan idag: https://docs.google.com/forms/d/1PC9Y6K0xhPOtFYcCza-d2XxS64zGkvoEyfm7PwI58H8/edit